Úvodní stránka Zvyšování produktivity Služby podnikům Hledáte místo? Historie Reference Top 100 Ručení
Seznam omylů Kontaktní adresa

Míra zklamání = očekávání2: chyba druhá

Chyba druhá: Neví, co se od něj očekává


Vaše cíle jsou charakterizovány pouze ústně a velmi nezřetelně. Po pár měsících je pak ve firmě slyšet, že jste vlastně ještě nic neudělali, tak k čemu tam vlastně jste? Toto hodnocení samozřejmě nemusí být pravda, ale může znamenat Váš konec.

Představte si situaci, kdy váš předchůdce nekomunikoval s ostatními odděleními ve firmě. K tomu možná ještě neměl výsledky. Nastoupíte a ponoříte se do nápravy škod uvnitř Vašeho oddělení - za těch pár let je toho opravdu hodně! Jak ale vypadáte zvenku pro zbytek firmy? Dost možná, že úplně stejně, jako Váš předchůdce …

Chyba třetí: Nemá spojence ... pokračování příště.